Marketing voor mindfulness trainers

Ben je mindfulness trainer en stel je jezelf een van deze vragen:

  • Hoe krijg ik mijn 8 weken programma’s vlot gevuld met deelnemers?
  • Welke samenwerkingen kunnen me helpen om de juiste mensen aan te trekken?
  • Hoe kan ik als Mindfulness of Compassie trainer mijn plek in de markt innemen?

Ontdek het antwoord op deze en gelijkaardige vragen tijdens deze opleidingsdag!

Deelnemers komen immers vaak niet vanzelf.

  • Welke stappen kan je zetten, naast een website maken?
  • Waar let je op?
  • Facebook ken je wel, maar hoe zet je sociale media in waardoor die stroom aan deelnemers op gang komt?

Misschien wilde je gewoon heel graag je passie delen en mensen begeleiden.
Misschien ligt marketing niet echt in je aard.
Gaan Mindfulness en Marketing überhaupt wel samen?

Het antwoord op de laatste vraag is : Ja !

  • Als je marketing mindful aanpakt, kan je het waardevolle dat jij te bieden hebt, bij de mensen brengen die het nodig hebben.
  • Je kan op een integere en authentieke manier een communicatie strategie uitbouwen, waardoor jij je missie in de wereld kan zetten, op een manier die bij jou past.
  • Dan krijg je het ook goed vertaald naar je deelnemers en eventuele partners, zonder slinkse trucjes, wel vanuit verbinding.
  • Zodat je deelnemers voor je volgende training aantrekt, in plaats van dat jij ze moet gaan zoeken.
  • Zodat jij kan doen wat je echt leuk vindt en waar jij echt goed in bent: je mindfulness missie met anderen delen.

.

Inhoud van de training

  • Voor welke deelnemers wil jij training geven en hoe bereik je deze doelgroep?
  • Hoe onderscheid je je van andere trainers en hoe richt jij je marketing in?
  • Hoe “pitch” je jezelf op een authentieke en integere manier?
    Hoe krijg je jouw missie goed vertaald naar deelnemers en eventuele partners?
  • Hoe ga je mindful om met innerlijke sabotteurs?
  • Hoe werken Facebook, Instagram en LinkedIn? En hoe kan je deze tools voor jou laten werken?
  • Welke partnerships zijn interessant voor jou? Hoe pak je netwerken efficiënt aan?
  • Welke stappen zou je morgen al kunnen zetten?

Bij deze en soortgelijke vragen zullen we tijdens deze opleidingsdag stilstaan.

Het wordt een inspirerende dag, gevuld met praktisch bruikbare info.
Een leuke mix tussen zijn en doen.
Tussen verbinden met jezelf, jouw persoonlijke stijl, jouw unieke bijdrage,
en ook stappen zetten, op een manier die bij jou past.

.

Over de trainer: Veerle Vandeput

 

Veerle Vandeput heeft een achtergrond in Marketing en Communicatie.

Na een burnout is ze zich meer gaan richten op persoonlijke groei en meditatie. Ze is haar eigen bedrijf gestart en werkt nu als coach en trainer.

In haar werk combineert ze mindfulness, compassie, verbindende communicatie en doorbraak coaching tools. Ze organiseert daarnaast meditatie-events en geeft adviezen op communicatie en marketinggebied.